2 Ocak 2008 Çarşamba

Oz Oglu ile Evlendi

öz oğlu evlendi...


Geçtiğimiz haftalarda firlandiyalı bir anne oğluyla evlendiğni açıkladı. Yaptığı basın toplantısında şöyle konuştu.
" Ben şuan 46 yaşındayım kocamla evlendim mutluydum oğlum strekon doğduktan 1 yıl sonra babasıyla şiddetli geçimsizlikten ayrıldık daha sonra hiç haber alamadık oğlumun 19lu yaşlarında ona karşı olan duygularımın değişikliğe uğradığını fark ettim onunda bana bakışı değişmeye başladı 2 yıl sonra birbirimize ait olduğumuzu anladık ve evlendik."
-Size karşı çıkan oldumu?
"Tabi ama biz birbirimize aidiz kimse bizi ayıramaz gerekirse dünyayı karşımıza alırız."
-İlerideki planınız ne?
"Çocuk düşünüyoruz :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: "
-Oğlunuzla cinsel ilişkide bulundunuzmu?
"Bir kaç kez ve hiç pişman deilim.

10 yorum:

Adsız dedi ki...

çok salakça hiç böyle bir duymadım ve görmedim

Adsız dedi ki...

bence güzel sen ne anlarsınki cahil

Adsız dedi ki...

öz oğluyla nasıl evlenir çok kötü

Adsız dedi ki...

yakında bokunu yemeye de kalkışırlar.

Adsız dedi ki...

ben haberi okuduğum da midem bulandı.ve üstünde kusmak icin en müsait yer onlardı.aşağılık biri güzel diyor.sen onu babana söylesene .mansetlere kicında kazikla dolaşan yaratık diye gecerdin.insan olamazsın.

Adsız dedi ki...

Gerçekten iğrenç

Adsız dedi ki...

nası bişi bu salak bide güzel demiş.... bunu yazaanda aptal..

Adsız dedi ki...

Adamin biri yolda giderken dusmus olmus ... Bu daha guzel bence bundan

Adsız dedi ki...

iyi

Adsız dedi ki...

Burada güzel makaleleriniz var! Burada ev satın almak veya diğer finansman ihtiyaçlarını karşılamak için% 2 oranında kredi arayan biri varsa, 247officedept@gmail.com adresinden Bay Benjamin ile ayrıca Whats-App + 1-989-394-3740 üzerinden iletişime geçmenizi istiyorum. Bay Benjamin, pazara ilk alıcı olarak giriyordum. Doğal olarak ihtiyaçlarım biraz farklıydı ve bir sürü sorum vardı. Bana ön onay mektubumu göndermeden önce, ne anlama geldiği ve nelerin değişebileceği konusunda benimle konuşmak için aradı. Kendisini hemen hemen her saatte e-posta ve kısa mesaj yoluyla bana sundu. Çok duyarlı ve bilgiliydi. Aynı zamanda çok açık sözlü. Kapanış saati ve diğer detaylarla ilgili beklentilerimin neler olduğunu kendisine anlattım. Bu beklentileri karşılayacağını söyledi ama onları aştı. O kadar çabuk kapattım ki emlakçım ve satıcı elbette bu konuda heyecanlandı. Ancak bir alıcı olarak Benjamin'in kredi teklifi sürecinden geçmekten memnuniyet duydum. Ön onaydan kapanışa kadar yolculuk o kadar sorunsuz geçti ve kendimi şanslı sayıyorum çünkü korku hikayeleri duydum. Kredi arayan herkese tavsiye ederim. Her şey elektronik olarak amaca uygun ve güvenli bir şekilde ele alındı

 
Müzik indir | Film indir |