2 Ekim 2007 Salı

Dogum Gunu Pastasi

KÜÇÜK BİR pastahanenin sahibi, gelen müşteriye:
"Buyrun efendim!" dedi.
Müşteri:
"Adım Albert" dedi. "Doğum günüm için A şeklinde bir pasta istiyorum."
"Peki efendim" dedi pastacı. "A şeklindeki pastanız Pazartesi sabahı hazır olur."
Pazartesi günü pastacı gururla A şeklindeki pastayı getirdi.
Müşteri:
"Ama siz bunu büyük A yapmışsınız. Halbuki ben küçük a istemiştim" diye sızlanmaya başladı.
Pastacı pastayı tekrar yapacağına söz verdi.
Üç gün sonra adam yine geldi.
"Evet görüyorum ki şekil doğru, ama üstündeki şeker kaplama yeşil olmuş. Ben pembe istemiştim" dedi.
Pastacı müthiş derecede sabırlı davrandı, kızmadı, bağırmadı ve yeni bir pasta yapmaya söz verdi.
Üç gün sonra, pasta hazırdı.
"Buyrun efendim!" dedi pastacı. "Birbuçuk kiloluk, pembe şekerli, küçük a şeklinde bir doğum günü pastası!"
Müşteri pastaya hayran hayran baktı:
"Harika olmuş" dedi. "Tam istediğim gibi. Tebrikler!"
Dükkan sahibi rahatladı:
"Paketliyorum öyleyse?"
"Yok" dedi müşteri, "zahmet etmeyin. Burada yerim."

(yazarı bilinmiyor)

Hiç yorum yok:

 
Müzik indir | Film indir |