29 Eylül 2007 Cumartesi

Yardim Gelecek

BU YILIN 24 Şubat günü, sabahın erken saatlerinde, kardeşim işe giderken uyuklamış ve yoldan çıkıp bir ağaca çarpmış.
Kardeşimin durumu çok ciddiydi. Ağır bir beyin sarsıntısı geçiriyordu ve bilinci yerinde değildi.Kazanın meydana geldiği yol, Newberry'nin kırsal kesiminde, pek de işlek olmayan bir yol olduğundan, kardeşim uzun süre öylece kalmış. Bir saat kadar sonra, bir gazete dağıtıcısı arabasıyla geçerken onu farketmiş. Araçtan buhar çıktığını ve ciddi bir kaza olduğunu görünce, yardım için 911'i aramış. Sekiz-on dakika sonra yardım gelmiş.
Yardım gelinceye kadar da, gazete dağıtıcısı kadın, arabasını kardeşimin arabasına yanaştırıp:
"Yardım geliyor. Haberi aldılar, hemen gelecekler" diye kardeşime sürekli ümit vermiş.
Kadıncağız, arabasından çıkıp yardım ekibi gelinceye kadar daha fazla yardımcı olmaya da çalışmış. Ama yapamamış. Sadece sesiyle moral verebilmiş. Çünkü, sakatlar için hazırlanmış özel yapım bir arabaymış kullandığı; kendisi, yürüyemiyormuş bile...
Yardım geldikten birkaç dakika sonra, kardeşimi Palmetto'ya ulaştırmak için helikopteri çağrılmış.Yarası çok ciddi olduğundan, kardeşim haftalarca hastanede yattı. Şimdi evde ve birkaç ay içinde tamamen iyileşmiş olacak.
Hasta ziyaretine gelen bazı dostlar, kazanın büyüklüğünü anlayınca, bize soruyorlar:
"Nasıl sağ kurtuldu? Orada melekler mi vardı?"
"Evet" diyorum. "Bazen meleğiniz insan suretinde yanınızda olur."

(Gina Lester)

Hiç yorum yok:

 
Müzik indir | Film indir |